Avatar billede ksr84 Nybegynder
29. januar 2010 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MAC: Adobe Photoshop og afinstallering

Hej..

Jeg akkurat installeret Photoshop CS3 på min MacBook. Jeg har så trykket programmet i papirkurven og derefter prøvet at installere det igen.

Men når jeg, prøver at installere det igen, kommer Mac'en og siger at jeg skal afinstallere tidligere applikationer.. Hvordan får jeg afinstallere Photoshop helt...?

KSR84
Avatar billede taamas Nybegynder
01. februar 2010 - 14:39 #1
Hmm lige umiddelbart ville jeg åbne "Finder" og skrive Adobe Photoshop CS3 oppe i søgefeltet til højer!
Så trækker du bare PS ned i papirkurven.. På den måde skulle du gerne få alt smidt ud!

Ellers kan du også bruge det lille forstørrelsesglas oppe i højrehjørne (Spotlight)
Igen skrive Adobe Photoshop CS3.. Den ligger dem i kategorier, og på den måde kan du se hvad for noget af det der er programmer!!

Hvis det er for nederen at gøre, har jeg hørt om et program, der hedder AppCleaner! Det skulle eftersigende slette det hele. altså så der ikke ligger noget rod fra programmet et eller andet sted.
Jeg har dog ikke selv prøvet det endnu så jeg aner ikke hvordan det virker. Du kan læse om det her: http://www.freemacsoft.net/AppCleaner/

Håber det hjalp

Taamas
Avatar billede ksr84 Nybegynder
01. februar 2010 - 17:44 #2
Dette er meget pinligt.. Brugte "Finder" metoden.. Lidt pinligt jeg ikke selv lige havde set den:)

Tak
Avatar billede taamas Nybegynder
01. februar 2010 - 18:17 #3
Hehe..
Så længe det virker;)
Avatar billede Freebooter Nybegynder
28. februar 2011 - 15:17 #4
Hey!
Der er mange andre filer end dem du finder i programmappen!
Du kan se en komplet liste over filerne her:
http://kb2.adobe.com/cps/401/kb401600.html

Vh Brian Rasmussen
ACE, Certified Photoshop Expert