Avatar billede joakim Nybegynder
18. november 1998 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad med MAC-brugerne?

Der findes godt nok ikke så mange MAC brugere som PC-brugere. Til gengæld findes der allerede et hav af PC-CHAT-ROOMS og lærestationer om PC´ere, men ingen om MAC. snøft, snøft.
Avatar billede joakim Nybegynder
21. november 1998 - 18:50 #1
Hvad med nogle MAC-kategorier?
Avatar billede jfl Nybegynder
21. november 1998 - 19:14 #2
Kom bare med dine forslag til Mac kategorier!
Avatar billede jfl Nybegynder
18. januar 1999 - 12:18 #3
Hej Joakim,
Kommer du ikke snart med nogle Mac kategorier?
Avatar billede jfl Nybegynder
21. januar 1999 - 00:51 #4
Så er der kommet nye kategorier.
Flere modtages gerne. Dog modtages kun kategorier hvor der ofte vil være spørgsmål fra brugerne.
Avatar billede joakim Nybegynder
21. januar 1999 - 22:50 #5
Jeg skal holde eksperten.dk "in mind" mht mac-brugere. Jeg vil dog vender stærkere tilbage, når jeg snart får min hjemmeMAC installeret og derved igen også får et modem.
Avatar billede qaybdiid Nybegynder
13. februar 2002 - 23:31 #6
Manden har åbenbart aldrig hørt om PIRACY..... Film på nettet?????
Ny på nettet???