Avatar billede ionicoder Nybegynder
30. januar 2010 - 14:04 Der er 1 kommentar

Apple Listepriser

Hej,
Jeg overvejder at købe en iMac 27" via Apple online store.

Er der fast inteval for hvornår de ændre deres listepriser? Kan det evt. evt betale sig for mig at vente en måned.
Avatar billede kox Nybegynder
02. februar 2010 - 23:07 #1
Listepriserne ændres ikke ret meget. Det der sker er at du efter hardwareopgradering får bedre hardware til samme pris.
Der går dog statistisk set vel 3-4 måneder inden næste opdatering for iMac's vedkommende, og den er formentligt ikke så omfattende. Det er vel 4 måneder siden den udkom. Det er naturligtvis et gæt.