Avatar billede petert Forsker
31. januar 2010 - 12:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kunne se mappe i Mac og Win.

Hej alle.
Jeg har en mac der både kører Snow-Leopard + Windows xp
i Win laver jeg nogle PDF filer og Lægger i en mappe C:\Data\2010
Hvordan kan jeg gøre det sådan at jeg fra mit mail program i Mac kan få mulighed for at vedhæfte disse filer, der er lavet i win.
Kan på nogen måde gøre enkelte mapper tilgængelige for både Win og MAC.
MVH
Petert
Avatar billede kox Nybegynder
02. februar 2010 - 23:04 #1
Hvordan bruger du Win XP? Bootcamp, Virtual Box, Parralels eller VM Ware?

Parallels kan køre såkaldt Coherence Mode hvor der er fælles skrivebord. Virtual Box kan jeg ikke få til at oerføre filer.
Det er længe siden jeg havde Bootcamp, men mener jeg havde temmeligt meget bøvl med overførsel af filer.
VM har jeg ikke selv erfaringer med.

Det allernemmeste er nok at oprette en Dropbox og gemme de filer du vil kunne flytte deri.
Ved ikke om du kender konceptet, men det virker som en online harddisk du kan tilgå fra alle computere, blot der er internetforbindelse. Det virker super godt.
De første 2 GB er gratis, du kan købe mere plads skulle det blive nødvendigt.
Hvis du er interesseret kan du skrive din mailadresse, så sender jeg et link til dig. Det følger du og så får vi begge 250MB ekstra plads.
Avatar billede petert Forsker
18. august 2010 - 18:29 #2
Læg venligst et svar jeg lukker dete spørgsmål.
Tak for hjælpen.
MVH
Petert
Avatar billede petert Forsker
07. september 2010 - 11:56 #3
svar