Avatar billede 3000-helsingor Nybegynder
02. februar 2010 - 23:55 Der er 6 kommentarer

nyt tv. hjælp

Hej Folkens her på eksperten.

Jeg har et spørgsmål ang et tv som jeg har kigget på.

og det går sådan generalt ud på om
det er et godt et.
det er pengene værd
osv.

her er et link til tv´et.

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/W42XV635DN*Wupti1/Toshiba-42XV635DN.html

i må også meget gerne anbefale andre modeller/mærker..
men i ca samme prisklasse som det viste..

på forhånd tak..
Avatar billede justrace Novice
03. februar 2010 - 00:15 #1
Til 5 kilo får man da en del for pengene, og tror det bliver svært at gøre bedre.
Avatar billede martin_moth Mester
03. februar 2010 - 00:21 #2
ja, 42" full HD med 100 Hz og de rigtige tunere... Super. Men Især de 100Hz hæfter jeg mig ved.

Men tag lige at se billedet selv inden du køber, om muligt
03. februar 2010 - 06:25 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du en anden gang bør oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Eksempelvis -> http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/
Avatar billede 3000-helsingor Nybegynder
03. februar 2010 - 09:52 #4
karise_larry

ja jeg er ny her..
og jeg skal nok finde nogle andre forummer når det en gang bliver aktuelt igen..

men i ville mene af det er et fint tv af købe.
Avatar billede justrace Novice
03. februar 2010 - 14:05 #5
Jeg har jo ikke set billedet på det, men ja, det ser ret fint ud.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2010 - 20:08 #6
3000-helsingor> Du behøves ikke finde et andet forum - blot en anden kategori. Vi mener det skam seriøst, da det er til alles bedste at man bruger den rigtige kategori.
F.eks. giver det ikke megen mening at søge på TV i en kategori der er beregnet på forslag og gode ideer til eksperten :)