Avatar billede sakul Praktikant
04. februar 2010 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mit grafikkort har probs

Engang imellem går min pc i sort.. og der popper en message box op med følgende besked:
"skærmdriveren er holdt op med at svare bla bla bla"
Det sker flere gange i løbet af dagen...
og er begyndt inden for de sidste dage...

Mit system:
Toshiba Qosmio 300x
win 7 ultimate 64 bit build 6.1 (7600)
Direct x 11
Grafik Nvidia Gforce 9700m gts

er der nogen der har tips og tricks?

Mvh
Tommy
Avatar billede kimtheman Novice
05. februar 2010 - 12:00 #1
Har du tjekket op på om der findes en anden driver?
Avatar billede sakul Praktikant
13. februar 2010 - 20:56 #2
hej KimtheMan
ja har prøvet med en n.y og en gammel nvidia driver---
stadigvæk det samme...tilbagevendede sort skærm og en boks deer fortæller at display driveren holdt op med at fungere og er nu genoprettet...
mvh Tommy
Avatar billede kimtheman Novice
13. februar 2010 - 22:41 #3
Ja der findes jo mange drivere så prøv med nogle forskellige eller måske nogle af disse sider kan hjælpe dig?
http://www.hol.dk/traad.aspx?fid=2&tid=500701
http://www.repairyourpcnow.com/resources/atikmdag-has-stopped-responding.php
http://www.hol.dk/traad.aspx?tid=500151&fid=21
Avatar billede sakul Praktikant
20. februar 2010 - 16:31 #4
Hej Kim
Nu har jeg prøvet det hele, inkl at geninstallere win 7 to gange og er nu vendt tilbage til at prøve vista 32 bit der fulgte med maskinen. Problemet er der stadigvæk, så det betyder at maskinen skal sendes til rep hos Toshiba,, :/ øvøvøv
Tak for indsatsen
mvh
Tommy
Avatar billede sakul Praktikant
09. april 2010 - 12:00 #5
jeg lukker den.. er repareret md nyt grafik kort.. tak fior hjælpen