Avatar billede j-e Nybegynder
07. februar 2010 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wysiwyg editor problem

Jeg er ved at lave en Wysiwyg editor. Med JavaScript og execCommand. Mit problem er så at når man skriver noget tekst og så laver det til f.eks. <h1> så når man trykker enter skulle den gerne lave det om til at teksten står mellem <p>.. Ved ikke hvordan jeg skal gøre det.

Det skulle gerne se sådan ud.

<h1>Overskrift<h1> (Jeg trykker enter)
<p>Det jeg skriver<p>
Avatar billede j-e Nybegynder
07. februar 2010 - 12:44 #1
Altså den skal lave den tekst man skriver efter overskriften til at stå mellem <p>.
Avatar billede majbom Novice
07. februar 2010 - 17:33 #2
undskyld mig, men hvis du ikke ved hvordan en editor skal laves, hvorfor så gå i gang med det?

der findes et hav af gratis løsninger, som virker fortrinligt.
Avatar billede j-e Nybegynder
08. februar 2010 - 13:12 #3
Jeg ved godt hvordan den skal laves, bare ikke hvordan jeg får løst det her problem.
Avatar billede j-e Nybegynder
18. februar 2010 - 17:41 #4
lukket