Avatar billede yngve72 Nybegynder
10. februar 2010 - 20:28 Der er 4 kommentarer

PC Skærm / Tv Skærm

Jeg har anskaffet mig et DCI to HDMI kabel for noget tid siden for at clone min PC skærm til mit TV,det virkede osse ganske fint indtil jeg skiftede til win7 så når jeg ser film via min PC til mit TV sker der det at skærmen går i sort i et sec for aå at blive normal igen og det sker hele tiden , så det er ret træls at se en film den vej,jeg har prøvet med de sidste 2 nye drivers til mit kort som er et ATI Radeon 4850.
er der nogle der har en idé til hvad fejlen kan være ?
Avatar billede yngve72 Nybegynder
10. februar 2010 - 20:29 #1
DVI to HDMI naturligvis
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2010 - 22:10 #2
Hvad er det for en PC?

Hvor har du hentet driverne?
Avatar billede yngve72 Nybegynder
10. februar 2010 - 22:36 #3
det er en selv bygget PC , driver er hentet på producentes hjemmeside så de burde være ok...
Avatar billede justrace Novice
11. februar 2010 - 09:08 #4
Ok, mange henter nemlig drivere fra enten nVidia eller ATI/AMD's sider. Og det er ikke altid de virker optimalt med lige deres kort.

Hvilket stik på kortet bruger du? Der er vel 2 DVI-stik?