Avatar billede zoom Praktikant
12. februar 2010 - 13:26 Der er 1 løsning

Tids estimering

Jeg sidder med en MySQL database og skal outsource nogle små-opgaver. Jeg kunne godt tænke mig at få en fornemmelse af omfanget så hvis der er nogen PHP kyndige der kunne komme med et bud ville jeg være taknemmelig.

Der eksistere altså en mySQL database hosted hos en dansk udbyder.

En opgave kunne f.eks. være:

Lav en submission form med 30 virksomheds data på en hjemmeside der skal smide datas ind i mySQL databasen.

Lav dernæst en query som lister virksomheder efter land som høre til gruppen med størrelsen "x antal medarbejdere"
Listningen skal vises på hjemmesiden i et simpelt grafisk design
en tabel f.eks.
Lad os sige der er 5 valgmuligheder indenfor medarbejder antal som brugeren kan vælge i mellem i en rolldown menu?

Hvor mange timer ville en sådan opgave tage for en god PHP udvikler ?
Avatar billede zoom Praktikant
18. februar 2014 - 12:34 #1
afslutter