Avatar billede munchenheimer Nybegynder
17. februar 2010 - 14:21 Der er 1 kommentar

Trådløs net hopper af ved fil hentning ???

Hey Kloge hoveder

Jeg har opsat en Dlink Di 524 , trådløs router

Jeg har port forwardet den , så den burde virke ....

Men når jeg så henter ting , demoer fra Xbox live eksempelvis . Går der ca 5 min så falder det ud , kommer på igen , og sådan bliver det ved

Nogen gange kan der gå længere ,,,

aner ikke hvad der sker , men ved bare det er træls

Kører jeg uden om den trådløse router og direkte ind i Xboxen , så gør den det ikke ???

Dette gjorde sig også gældende hvis jeg henter større filer på nettet .... Openofffice , og sådan

Håber nogen kan hjælpe

TAK
Avatar billede KHHP Juniormester
21. februar 2010 - 16:50 #1
Har du prøvet at resete routeren?