Avatar billede Dkl Nybegynder
18. februar 2010 - 14:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 (Test version) tilbage til Windows Vista

Hej

Jeg står med et problem med min Acer computer, da der kom windows 7 prøve version var jeg hurtigt ude og installerde den på min computer (uden at lave en backop) men nu står jeg og har 12 dage til at den udløber, og jeg kan ikke få min computer til at køre en reinstall af windows vista ved at trykke ALT+F10 i starten, som jeg kunne da jeg havde windows vista før.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre uden jeg skal til at betale 700kr for at få tilsendt en DVD med Vista på? For jeg har jo en orginal produkt kode til Vista Home.

Kan i hjælpe mig??

Som sagt har jeg kun 12 dage inden min computere lukker ned (-.-)

Mange Hilsen

DKL
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. februar 2010 - 14:33 #1
Men herregud. Du skulle jo have installeret på en ny partition eller virtuel. Man installere ikke en betaversion af styresystem på en primær partition. Men det hjælper dig ikke meget nu.

Fik du ingen CD'er med til maskinen?
Avatar billede poko1 Ekspert
18. februar 2010 - 14:40 #2
Jeg tror du må bide i citronen.
Avatar billede Dkl Nybegynder
18. februar 2010 - 14:43 #3
Er der godt nok ingen andre måder at gøre det på? :(

Ligger backop Vista ikke på en partition for sig selv? Som man ikke kan gå ind og pille ved, eller forsvinder den ved at jeg installerede windows 7 test versionen?
18. februar 2010 - 14:47 #4
Evt. se i Win7's DISKHÅNDTERING om der ER en 'usynlig' partion med en Vista Instalation på ???
Avatar billede milter Ekspert
18. februar 2010 - 15:22 #5
Avatar billede thov Forsker
18. februar 2010 - 18:04 #6
Har du mappen WINDOWS.OLD på C-drevet, kan du komme 'hjem' til Vista, med denne vejledning http://support.microsoft.com/kb/971760
Avatar billede Dkl Nybegynder
22. februar 2010 - 14:32 #7
Ja jeg har min windows.old på mit C-drev! Skal da lige have kigget det så snart jeg kommer hjem!! Mange tak - Håber det virker!
Avatar billede Dkl Nybegynder
23. februar 2010 - 12:29 #8
Jeg er oppe og køre igen - på mit vista!

thov - Tak for hjælpen!
Avatar billede thov Forsker
23. februar 2010 - 13:11 #9
Tillykke med det :-)
Du er ikke den første som har haft gavn af deb vejledning - Og nok heller ikke den sidste *S*