Avatar billede giorgio Nybegynder
20. februar 2010 - 13:15 Der er 1 løsning

Problemer med iTunes

Hej

efter at jeg er kommet op på den nyeste ver 9.0.3.15 på min mac, så vil den starte med at indstille itunes til brug for første gang hver gang jeg åbner det. Som om at jeg aldrig har brugt iTunes før.

Jeg kører snow leopard, og har aldrig har problemer med iTunes før. Har prøvet at slette genvejen og starte det direkte fra appl folderen, men det virker stadig ikke.

Jeg kan så sige annuler til det og komme ind og bruge iTunes, men næste gang er det det samme.

håber nogen kan hjælpe
Avatar billede giorgio Nybegynder
27. februar 2010 - 09:19 #1
Jeg fandt løsningen:

User name > library> preferences

delete the file thats com.apple.iTunes.plist and see if the problem continues (the setup assistant will launch the first time but should not after that)