Avatar billede evildoctor Praktikant
21. februar 2010 - 12:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3G connection manager til AOD150-1BGb

Jeg har en Acer Aspire One med internt 3G modem, og er rigtig glad for den
MEN... jeg savner virkelig at den selv kobler på netværket igen hver gang den disconnecter.
Er der nogen der ved hvordan man løser det, eller findes der en alternativ connection manager som jeg kan bruge???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. februar 2010 - 15:33 #1
Du kan prøve at gå i kontrolpanelet, finde ikonet "internetindstillinger", gå i "forbindelser" og vælge at den altid skal ringe til din 3G forbindelse (som sættes til standard)... - så burde den virke.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. februar 2010 - 15:34 #2
Du kan forsøge at gå i kontrolpanelet og finde "Internetindstillinger". Vælg "Forbindelser" og her vælger du at gøre din 3G til standardforbindelse, og beder den om "altid ring til standardforbindelse" - så burde det virke.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. februar 2010 - 15:34 #3
Floooot :-) - det så ud som om den spiste mit første indlæg... - så du ser bare bort fra et af dem ;-)
Avatar billede evildoctor Praktikant
07. februar 2011 - 09:28 #4
Fik aldrig løst problemet. Nu med iPad :D