Avatar billede locura Novice
25. februar 2010 - 17:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forslag til ny PC

Min gamle stationære PC, har udtjent sin levetid..

Jeg skal have en ny "byg selv PC" alt inkl. undtagen harddisk som jeg genbruger. Måske genanvender jeg også kabinet, men det finder jeg ud af (kan ikke huske form-faktor).

Det skal være en semi-gaming PC, dvs. ikke det vildeste med kunne trække div. spil uden problemer.

Budget - ? (det ser vi på)

Jeg har ikke holdt mig opdateret på hardware området de sidste år, så ved ikke hvad der røre sig lige nu..?

Jeg har altid haft AMD-processor, og har aldrig klaget, så det ville være at foretrække.

Håber i har nogle bud, gerne alternativer.. :-)

PFT.
Avatar billede kimtheman Novice
25. februar 2010 - 22:37 #1
Synes nu ens budget er meget rart for folk at vide inden de vælger at bruge deres tid på at finde noget der måske ville kunne bruges.
Avatar billede locura Novice
26. februar 2010 - 07:55 #2
Javel..

Hvis i vil have begrænsninger så OK :-)

Avatar billede locura Novice
03. marts 2010 - 18:09 #3
Lukket