Avatar billede moejensen Nybegynder
01. marts 2010 - 21:57 Der er 1 løsning

Podcast i MCE (Microsoft media center) 7

Når man kigger på microsoft.com, så ser det ud til at MCE 7 out of the box kan vise et utal af internet TV (podcast) fra alle verdens tvstationer, men kan ikke finde den mulighed i mit media center se: http://www.microsoft.com/windows/windows-media-center/get-started/internet-tv.aspx

Jeg søgte så lidt videre og fandt TVTonic, men det er taget ud af service og er ikke lavet til Windows 7.

er der nogen af jer der har fået første punkt til at virke? hvis ikke, er der så et andet plug-in der giver mig de same muligheder som TVTonic?
Avatar billede moejensen Nybegynder
15. december 2015 - 20:36 #1
lukkes