Avatar billede charles17 Nybegynder
04. marts 2010 - 11:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dns vista trådløs mystik

Hej alle i kloge mennesker

Jeg har internet via TDC og har fået en sagemboks med trådløs/telefoni og router i en.

Problemet er når jeg prøver at logge på det trådløse med min bærbare HP Pavillion med vista kan den ikke identificere netværket og derfor ikke komme på nettet

Har kigget på instillinger på boksen og computeren, men kan ikke umiddlbart finde årsagen.

Kan i hjælpe??

C
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
04. marts 2010 - 11:57 #1
Har du tastet koden for netværket ind?
Du skal vælge at opsætte netværket manuelt for at kunne taste koden i Vista.
Avatar billede charles17 Nybegynder
04. marts 2010 - 12:09 #2
Jeg har tastet kode ind, så står den og grubler længe og finder til sidst ud af at den ikke kan identificere netværket
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
04. marts 2010 - 15:55 #3
OK, er der flere koblet på trådløst?

Jeg har været ude for at en computer valgte den forkerte type kryptering til TDC´s router.
Du skal vælge at køre WAP-PSK og TKIP som krypteringsmetode.

Den computer jeg taler om valgte WPA2-PSK og AES, og det virkede ikke når der var andre koblet til netværket.
Avatar billede charles17 Nybegynder
14. marts 2010 - 16:41 #4
hej freak

det var lige det der var galt.

læg et svar så får du points'ene

C
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
14. marts 2010 - 20:59 #5
Godt du fik det til at virke ;-)
Avatar billede charles17 Nybegynder
14. marts 2010 - 21:20 #6
takker og bukker