Avatar billede brynjesmeden Praktikant
04. marts 2010 - 16:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tale i rippet film lig pludselig MEGET dårlig

En lang historie som jeg skal prøve at gøre kort, jeg har rippet alle mine film ned på min pc og har afspillet dem derfra  og har ikke haft problemer, men nu har jeg købt en server og har lagt filmene over på den og jeg har lagt mine film på en extern hd og købt 2 stk wd så jeg kan se filmene hjemme via wd men også i mit sommerhus, og det så meget godt ud MEN lige pludselig er "talelyden" (kan NÆSTEN ikke høre den, den er ikke HELT væk)blevet dårlig på alle mine film , min wd vil slet ikke afspille filmene, når jeg afspiller filmene på min pc kan jeg godt se filmen  men talelyden er meget dårlig ( al den anden lyd er som den skal være), så jeg tænkte , jeg prøver lige at afspille orginal dvd`erne men det er det samme
NOGEN DER VED HVAD DER KAN VÆRE GALT
VH RP
04. marts 2010 - 16:38 #1
Jeg kan godt forstå, at du som ny (???) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
04. marts 2010 - 16:52 #2
Måske er det en god ide, men jeg synes da det er en fejl :-)