Aino solgt med fejl og Telenor griner..
Jeg købte en Sony Ericsson Aino hos Telenor her D. 16 november 2009. Efter 5 uger gik jeg ned og spurgte om det er normal at touch skærmen holde op med at virke med mellemrum ? Fik svaret Ja du skal slukke din mobil hver dag og holde den slukket et par minutter hver gang.I Uge 3 i år kunne jeg så ikke få touch skærmen til at virke mere, selv efter de berømte telefon sluk. Den blev sendt ind til rep, og 4 uger efter fik jeg den retur med den besked at den ikke kunne laves og jeg fik en ny. Den nye kom uden emballage og noget meget uoriginalt plast over skærmen. og mit SD kort fra min gamle telefon er ikke returneret. jeg fik min nye Aino om Fredagen og mandag måtte jeg tilbage med samme fejl, denne telefon ville bare heller ikke slukke for lys i telefonen. Den blev sendt ind til Telenor's værksted. Fik så besked om at en fysisk fejl var rettet og nu får jeg en 3 dage gammel telefon tilbage der er blevet loddet i :-O.. Telenor siger til mig i starten, at fejlen er MEGET typisk i de nye Aino og de få RIGTIG mange retur med den samme fejl... Hvad fanden gør man, jeg er sikker på, det er en brugt renoveret telefon jeg har fået tilbage. Vil gerne lige tilføje at Telenor i Korsør ikke have en låne telefon ved nogen af de først 2 rep forsøg.. Jeg indrømmer at jeg ikke er interesseret i at få telefonen tilbage, men betale lidt mere og skifte til and mærke, da jeg har læst at SE ikke kan finde fejlen på deres Aino telefon.
