Avatar billede Hartvig01 Nybegynder
08. marts 2010 - 18:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tving opdatering af felt igennem

Hejsa,

En lille quickie til eksperterne:

Jeg har et JA/NEJ-felt kaldet FakEmail på DebKart og ønsker at opdatere DebKontakt.Stilling med følgende kode:

IF EmailFak == 1 THEN
INTRODUCE CustContact[AccountIdx, Account]
SET CustContact.Position = 'EMAIL'
ENDIF

Denne er sat på EmailFak post-change triggeren , og jeg har sat en tilsvarende på CustContact pre-field triggeren.

Mit problem er, at feltet CustContact først ændres når jeg kommer "forbi" feltet, dvs. peger på feltet. Kan man tvinge ændringen igennem uanset om jeg kommer forbi det felt ?

Håber det gav mening :o)

/Hartvig
Avatar billede Hartvig01 Nybegynder
08. marts 2010 - 18:20 #1
C5 2008 - inden der er nogen der spørger ;o)
Avatar billede Titan38 Praktikant
06. april 2010 - 15:39 #2
Du mangler lige at fortælle, hvilken handling du er i gang med?

Fakturering, Debitor oprettelse eller ....?

...og ja man kan godt tvinge opdateringen igennem!
Avatar billede Hartvig01 Nybegynder
21. februar 2011 - 15:13 #3
Lukker spørgsmål