Avatar billede WPCS Nybegynder
09. marts 2010 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netbook W7-XP downgrade?

Hej

Jeg har en Samsung NC10 med beta udg. af W7 + Jolicloud.
Nu vil jeg gerne have lagt gamle XP ind som den var født med.
Men jeg kan ikke få lov at downgrade hvis jeg kører exe-filen fra USB-drevet.
Jeg kan heller ikke få lov at boote fra USB-drevet, den siger bare der "ikke er noget operativsystem installeret"

Nogen forslag?
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
09. marts 2010 - 18:01 #1
Downgrades er lidt forskellige fra producent til producent.
Med downgrades skal man i de fleste tilfælde have et styresystem installeret for at du kan gøre det. Så installer Win7 OEM som var der da du købte den og downgrade så derfra.
Avatar billede WPCS Nybegynder
09. marts 2010 - 18:08 #2
Nu ville jeg have XP ind som jeg havde oprindeligt og slippe for at skulle betale for Windows 7.

Jeg henvendte mig til Samsung der kunne fortælle at ved at trykke F4 inden opstart, kunne man køre en Recovery.
Det gjorde jeg og wupti - så var den som da jeg købte den.
Altså med XP igen.
Avatar billede WPCS Nybegynder
29. maj 2010 - 10:48 #3
S.U.
Avatar billede WPCS Nybegynder
24. august 2010 - 10:27 #4
Computeren havde en funktion der gjorde at den kunne bringes tilbage til fabriksindstillinger