Avatar billede renelund Nybegynder
09. marts 2010 - 17:52 Der er 2 kommentarer

To kontoer, uafhængning af hinanden

Det drejer sig om, at jeg har sat begge mine mails op i Outlook har dog lidt problemer. Det er henholdvis min private, men også firma mail.

Jeg har fået det sat op og det hele, og de kan sagtens modtage post. Og har fået lavet så det bliver delt op i hver sine mapper.

Men problemet ligger i når jeg skal sende. Hvis jeg vælger at sende en mail, så kan jeg kun sende via min firma mail. Jeg ville gerne, at jeg nærmest kunne vælge om den skal sende den nye mail fra min firma eller private adresse.

Jeg har bemærket den er krydset af som "send som standard fra denne konto" min firma mail, men man kan ikke fjerne det. Er der en måde, så man kan få dem til at kører uafhængning af hinanden, de to mail kontoer?

Jeg bruger Outlook 2007 på Vista 32bit.

Mvh.
René
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
09. marts 2010 - 18:10 #1
• Klik på Konti i standardværktøjslinjen, mens du skriver meddelelsen i Outlook.• Hvis du ikke kan se den, så skal du gå til Vis | Værktøjslinjer i menuen og sørg fpr at Standard er markeret. Måske er du også nødt til at klikke på pil ned på det rigtige håndtag på værktøjslinjen og vælg Tilføj eller fjern knapper.
Avatar billede PlekterDK Nybegynder
09. marts 2010 - 18:14 #2