Avatar billede Frej85 Nybegynder
12. marts 2010 - 00:00 Der er 2 kommentarer

dvd brænder program ude deggedar'??

har prøvet en masse forskællige og alle vil ha koder osv.
der må da være programer man hverken ska betale for eller hente koder eller oplyse firmanavn etc etc etc????
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2010 - 15:53 #1
Hvad skal du brænde ?, du kan jo bruge CDBurnerXP, hvis du bruger Windows,
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2010 - 16:08 #2
DIKKEDAR

DikkedarerØrkendyr, der er genetisk tæt beslægtet med en dromedar, men mens dromedaren kun har én pukkel, så har dikkedaren to pukler. Dikkedaren er et flokdyr, og det er yderst sjældent, man ser en dikkedar alene. Derfor omtaler man oftest dyret i flertal: dikkedarer.
En anden forskel på dromedarer og dikkedarer er, at dikkedarens højre og venstre ben ikke er lige lange, det betyder, at dyret har en tendens til at gå i cirkler. Det har ført til den ægyptiske vending ingen dikkedarer som en betegnelse for, at man går den lige vej uden omveje. Selvom de eneste dikkedarer i Danmark befinder sig i ZOO i København, er udtrykket også kendt herhjemme og ligeså det beslægtede udtryk uden dikkedarer.

;.)