Avatar billede yamaha24 Nybegynder
12. marts 2010 - 20:21 Der er 3 kommentarer

Dell pc"er.

Vdr Dell pc"ere og deres suport,kan mene hvad man vil ,men magen til spade som direktør,aldrig har jeg set magen til fjols i et it firma, man kan da ikke have respekt mor sådan et firma ..håber det kommer til at ses på salgstalet i fremtiden.

Link:    http://epn.dk/teknologi2/computer/article2007971.ece
Avatar billede preppydude Nybegynder
12. marts 2010 - 20:48 #1
Jeg går ud fra at du er en af de uheldige kunder, eller?
Avatar billede Beach Mester
13. marts 2010 - 04:01 #2
Ind til videre så er deres aktier steget 0,35% og har nu et index på 0,05. Det er så ikke lige til at fatte. Men måske fordi det er de internationale aktier der jo ikke kun handler og handles om/i DK.
Uanset hvordan det fatale interview er skruet sammen (læs: klippet for at få størst effekt mod Dell) så virker det rent amatør-sidegade-wuptiPede -agtigt hvilket ikke får mig til andet end at smile stort over at så stort et firma ikke har mere styr på medierne.

Har aldrig og ville aldrig selv købe Dell, da jeg tidligere har hængt i lidt samme situation med både IBM og Olivetti.

//B
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2010 - 08:09 #3
Rent personlig ser jeg nu en større spade i den sensationshungrende baggårdsjournalist Kåre Quist og ja jeg kører Dell og nej jeg har ikke haft de oplevelser som påpeges i programmet. et hurtigt research på Skandinaviens største it portal "eksperten.dk" vil med garanti også afsløre at det ikke er problemer med Dell computere der fylder mest