Avatar billede preppydude Nybegynder
14. marts 2010 - 14:25 Der er 1 løsning

AKG K701

Hej,

Jeg fik for nogle dage siden ødelagt mine gamle headphones og skal nu til at invistere i nogle nye. Før dem jeg netop har ødelagt, havde jeg nogle Plantronics der holdte i næsten 10 år. Dem jeg har ødelagt nærmede sig 1 år.

Derfor vil jeg have nogle ordentlige nogen med god lyd, som er komfortable og kan holde til lidt. Jeg har kigget på AKG K701. Har i nogle erfaringer med det? Kan i fortælle mig om det er noget værd, da jeg absolut ikke har forstand på headphones?
Avatar billede preppydude Nybegynder
15. marts 2010 - 14:18 #1
Lukker. :)