Avatar billede ole8 Nybegynder
15. marts 2010 - 00:18 Der er 5 kommentarer

Konvertering fra mp4 til mp3

Jeg har en mp4 video, som jeg kan konvertere til mp3, men jeg kan kun høre lyden, når jeg ser det i media player. Hvordan kan jeg få billedet frem ?
Avatar billede Jguldberg Nybegynder
15. marts 2010 - 00:43 #1
Hvis du konvertere det til mp3 laver du et videoformat om til at musikformat, så det er derfor du ikke kan se billederne da de forsvinder i konverteringen, hvis du vil se dit mp4 format så skal du enten hente et codec til media player eller Hente et program som f.eks Video Lan Player (VLC) som jeg personligt synes er den bedste afspiller man kan få, da den afspiller alle formater inden for video, og den er tilmed gratis. Google VLC og så finder du den hurtigt.
Hvis du skal konvertere mp4 formatet så skal du vælge et andet video format som .avi eller lignende
15. marts 2010 - 07:01 #2
MP3 er kun LYD format - derfor ingen Video information!

---

Husk dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ole8 (Dem der ikke er grønne...)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede midder Nybegynder
28. marts 2010 - 20:26 #3
Pointe:
Mp3 er kun lyd (intet billede), mens mp4 til gengeld er en video med lyd og billede.
Så da du konvertere fra mp4 til mp3 fjernede du også billedet!
28. marts 2010 - 20:59 #4
(Provokation: Forventer ikke at høre/læse fra <ole8> foreløbig; - der er mange andre der også venter... http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ole8 ... ... )
23. juli 2010 - 19:24 #5
Kan tilsyneladende kun bekræfte #4 ...