Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2010 - 20:12 Der er 7 kommentarer

USB controllere virker ikke?

Efter internet problemer imorges og en afinstallering af yousee websuporter kunne jeg lige pludselig ikke bruge mine usb-porte til mus, tastatur osv.

Jeg har en lille acer aspire one, så jeg er rimelig afhængig af at kunne tilkoble ting.

Der er strøm i usb-stikkene og jeg prøvet at opdatere driverne OG fjerne dem og installere dem forfra....

Så hvad gør jeg forkert....??

Under enhedshåndtering under mine usb controllere står der blot: "Windows indlæste enhedsdriveren til hardwaren, men kan ikke finde hardwareenheden. (Kode 41)"
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
17. marts 2010 - 22:12 #1
Prøv en Windows Restore
Avatar billede matcho Nybegynder
17. marts 2010 - 22:14 #2
Har du prøvet og fjerne dem i enhedshåntering og genstarte så skulle de gerne installere sig selv igen.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 12:21 #3
Har prøvet begge dele og samme problem opstår igen... Måske det er bios....? PS. Jeg har nu godt nok opdateret den, men intet skete.......
Avatar billede matcho Nybegynder
18. marts 2010 - 13:08 #4
Hvis du har opdateret bios skal du ind og se om alt er slået til.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 13:28 #5
Ja, og det er muligvis det der mangler... synes bare i ikke der er så mange muligheder i min bios.....
Avatar billede matcho Nybegynder
18. marts 2010 - 14:35 #6
Der plejer og stå noget om usb2 eller high speed i den der hedder
mainboard hvor du så kan slå til eller fra.
18. marts 2010 - 14:43 #7
(Jeg har oplevet BIOS - i 'gamle dage' - hvor USB som DEFAULT = OFF !!!)