Avatar billede dejligeanders Novice
18. marts 2010 - 12:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min computer slår selv trådløs kommunikation fra

Hej Eksperter

Jeg har en bærbar Lenovo t400 med windows 7.

Har et problem med mit tråløse netværk! Pludselig midt i at jeg sidder og surfer melder computeren at jeg er offline. Iconer nede i højre hjørne viser den tråløse forbindelse med et kryds over! Når jeg så trykker fejlfinding skriver den "tråløs kommunikation er slået fra". Så trykker jeg at den skal ordne det, hvorefter alt virker igen. Men den gør det samme igen. Nogen gange med en uges mellemrum, andre gange to gange på en dag.

Har prøvet under strømstyring, men synes ikke jeg kan få løst problemet!

Hvad gør jeg?
Avatar billede kimtheman Novice
18. marts 2010 - 13:27 #1
Prøvet med den nyeste driver?
Avatar billede smartebenny Nybegynder
18. marts 2010 - 15:05 #2
Hvilket trådløst kort har du ?

Og sker det på alle trådløse routere/AccessPoins ?
Avatar billede dejligeanders Novice
19. marts 2010 - 01:00 #3
Intel(R) 82567LM Gigabit Network Connecction
Intel(R) WiFi Link 5100 AGN

Tror jeg har de nyeste drivere. Der har været problemer med det siden jeg købte den for ca. 6 mdr. siden!

Ja, det sker på alle netværk
Avatar billede andy1978 Nybegynder
21. marts 2010 - 15:47 #4
Jeg har samme problemer med en HP bærbar - med samme intel trådløs netkort som du har.
På mit arbejde virker den fint, men hjemme (Fullrate med zyxel modem og phillips trådløs router) kobler den af hver 2.-5.minut.
I modsætning til din kobler min dog selv på netværket igen efter 10 sekunder. Jeg har 2 andre computere tilslutttet der akdrig har dette problem, ligeledes havde min tidligere firmacomputer heller ikke dette problem.

Ikke så meget hjælp i mit svar, men dog en indikation af at det er netkortet der problemet!
/Anders
Avatar billede andy1978 Nybegynder
21. marts 2010 - 15:49 #5
I øvrigt kører jeg win xp og nyeste driver
Avatar billede kimtheman Novice
21. marts 2010 - 20:27 #6
Var også ved min søster for noget tid siden, som også har en Lenovo, og der skete det samme.
Jeg gendannede den til fabriksinstillinger, og opdaterede alt osv, men blev ved med det samme (denne kørte dog vista).

Så Lenovo og trådløse netkort dybt godnat.

Tråden ses her..
http://www.eksperten.dk/spm/903322
Avatar billede smartebenny Nybegynder
22. marts 2010 - 09:15 #7
nja. Det har intet med Lenovo at gøre, det er kortet.
Intels kort er markedsførende, men hold da ferie de har problemer med deres kort. Og 5100 kortet, er vist det der er flest problemer med.
Avatar billede dejligeanders Novice
22. marts 2010 - 20:49 #8
Øv... lyder ikke til at der er noget at gøre... ud over at skifte computer:(
Avatar billede kimtheman Novice
22. marts 2010 - 23:08 #9
Jo du kan vel købe en lille trådløs usb pen alla

http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-nicw/netwad3n/netdldwa-131.html
Avatar billede kimtheman Novice
02. oktober 2010 - 10:21 #10
Hvordan kan du give dig selv point for, "der ikke er noget at gøre foruden at skifte computer", når jeg skrev du kunne købe en pen alla

http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-nicw/netwad3n/netdldwa-131.html

Det er da en fornuftig løsning for at for computeren til at køre.
Avatar billede dejligeanders Novice
02. oktober 2010 - 13:06 #11
Hej Kimtheman

Havde flere åbne tråde og fik derfor en mail fra eksperten.dk om at jeg skulle afslutte dem jeg ikke brugte mere.

På denne tråd var mit eget svar det eneste jeg havde mulighed for at acceptere, da alle andre stod som kommentarer, så godkendte bare det.

Undskylder fejlen og har oprettet tråden http://www.eksperten.dk/spm/920259 hvor du meget gerne må komme med et svar, så du fortjent kan få dine point. Beklager ulejligheden!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester