Avatar billede ntunxun Nybegynder
18. marts 2010 - 18:55 Der er 2 kommentarer

Børnesikring på gammelt Prosonic tv

Mens mit tv er til rep har jeg et gammelt Prosonic stående, uden fjernbetjening. Mine små tvillinger har "pillet" ved fjernsynet (mens det var tændt og derefter slukket) så der på en eller anden måde er kommet børnesikring på. Dette gør at vi nu ikke kan tænde fjernsynet overhovedet.
Er der nogen der kender en løsning?

På forhånd tak
Avatar billede wylle Nybegynder
18. marts 2010 - 19:23 #1
riv stikket ud
Avatar billede takys Nybegynder
16. november 2011 - 23:11 #2
Prøv udfyld med enten kun fire til seks nuller.  Virker det ikke så et-tal, prøv så 8-tal, -virker det heller ikke så tag masterkode, som virker på en del prosonic. Masterkoden er 962326  .
Værsgo :-)  Hvis du har den samme menu som mig, så har man uden at ville det slået børnesikring til, og vups er der ingen vej tilbage.  -Håber det her hjalp dig og andre.