Avatar billede WPCS Nybegynder
21. marts 2010 - 12:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fra engelsk til dansk?

Er det ikke muligt at ligge DANSK Windows 7 ovenpå en ENGELSK Vista på en eller anden måde?
Avatar billede egmose Novice
21. marts 2010 - 12:18 #1
Når du booter fra skiven, spørger den så ikke om du vil opgradere?
Avatar billede giweo Juniormester
21. marts 2010 - 12:29 #2
Du kan lægge en Engelsk 7 ultimate på - og så skifte til DK når du har installeret færdg

Hvis du blot vil opgradere, skal både gammel og ny udgave være samme sprog
Avatar billede WPCS Nybegynder
21. marts 2010 - 13:13 #3
D.v.s. at der ikke er noget at gøre som jeg forstår det?
Hvordan kan man skifte fra engelsk til dansk efter den er installeret?

- hvis jeg nu ikke vil opgradere med lave en ren W7 installation gælder det samme så?
Avatar billede giweo Juniormester
21. marts 2010 - 13:16 #4
Med Win7 Ultimate kan du via Windows Update hente "Dansk" efter installationen

Dette gælder også hvis du laver en ren installation

Men KUN i Ultimate udgaven !!
Avatar billede WPCS Nybegynder
21. marts 2010 - 13:39 #5
OK - altså jeg ER nødt til at få fat i en engelsk udg. af Win7 og derefter hente den danske opdatering?

Der er ikke noget at gøre?
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
21. marts 2010 - 15:57 #6
Nope
Avatar billede WPCS Nybegynder
29. maj 2010 - 10:47 #7
S.U.