Avatar billede amd Nybegynder
22. marts 2010 - 10:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til flere skærme

Hej!

Jeg har lidt problemer med min arbejdsPC efter at ha opgraderet til Windows 7.
Kører med 3 skærme på et matrox pci-e kort samt et onboard. Men efter at jeg har installeret w7 vil den kun enten køre med PCI-E kortet eller mit onboard.
Jeg kan altså maksimalt se 2 skærme registerert under skærm indstillinger.
Den eneste måde jeg kan vælge imellem om jeg vil bruge onboard eller matrox koretet er at ændre std kortet i BIOS.

Nogle ideer til hvordan jeg får liv i alle 3 skærme igen?
22. marts 2010 - 17:06 #1
Forventer at du HAR korrekt WIN7 driver til omtalte grafikkort ?

Samt On-Board Grafikkort delen ?

---

PS: Husk dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/amd (Dem der ikke er grønne...)
Avatar billede amd Nybegynder
22. marts 2010 - 18:34 #2
Jeps.. Og kan godt få begge kort til at fungere hver især, hvis jeg ændrer primære grafikkort i BIOS :s
Avatar billede amd Nybegynder
21. august 2010 - 14:00 #3
lukker