Avatar billede prozone Nybegynder
28. marts 2010 - 19:39 Der er 3 kommentarer

Computerproblem

Hej alle eksperter.

Jeg har lige købt GTA 4 i dag, og glædet mig rigtig meget til at komme herhjem og spille det.

Jeg kunne sagtens installere spillet uden problemer, og mine computer kvalifikationer er meget over hvad spillet kræver.

Da jeg så åbnede spillede, og kom igang, så laggede/hakkede det RIGTIG RIGTIG meget, så meget at det ikke engang kan spilles.

Jeg er selv lidt af en computer ekspert, og har prøvet at finde nogle løsninger på det, men ikke den rette.

Så derfor vil jeg spørge jer eksperter, om der er nogle der har en løsning på mit problem?

Desuden har jeg sat grafikken fuldstændig i bund, og den lagger/hakker næsten ligeså meget.

Mvh.

Emil D. Pedersen
28. marts 2010 - 20:04 #1
... så bør du også kunne fortælle under hvilket OS ?
Og der er 100% styr på driverne til din Hardware ?
Avatar billede JArndal Nybegynder
28. marts 2010 - 20:22 #2
kan du bruge noget af det der står på siden her?:
http://railgun.newz.dk/forum/software/gta-iv-hjaelp-86458

JArndal
Avatar billede Blandy Praktikant
30. marts 2010 - 14:19 #3
Det kan være det er den forkerte driver du har installeret til dit grafikkort. Eller i værste fald spam/virus der tager resourcer i baggrunden, så maskinen ikke kan koncentrer sig om spillet.

Hvad for et grafikkort sidder i? men hvilken driver til hvad OS?