Avatar billede midder Nybegynder
28. marts 2010 - 20:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Optage fra lydkort - Hjælp mig!

Hej med jer derude.

Jeg har brug for hjælp, gang på gang har prøvet at lede efter et program der kan optage direkte fra mit lydkort. Men jeg har ikke fundet sådan et program. Så jeg håber i kan hjælpe mig.

- Midder
Avatar billede off-line Nybegynder
28. marts 2010 - 20:31 #1
Har du prøvet Audiograbber ? den bruger jeg selv.
http://download.cnet.com/Audiograbber/3000-2140_4-10016038.html
Avatar billede midder Nybegynder
28. marts 2010 - 20:37 #2
hvordan bruger man den?
når jeg trykker på grab så siger tryk på refresh, og når jeg trykker på den, så sker der iongenting
Avatar billede off-line Nybegynder
28. marts 2010 - 21:57 #3
Først går du ind under "Settings" og bestemmer hvordan du ønsket optagelserne. Og hvis du vil have MP3 sætter du flueben i det felt, og går ind i feltet og markerer hvor mange bit dine filer skal have. f.eks. 56bit til tale men mindst 120bit til musik.
Derefter går du ind foroven, til venstre hvor der står "File" der
kan du trykke på "Line in sampling"
Hvis du ikke får lyd fra "Line in" kan det være, du skal ind i Kontrolpanelet under Lyde og lydenheder og se om det står rigtigt der.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2010 - 23:17 #4
http://audacity.sourceforge.net/download/
Kan også optage musik fra lydkort.
Avatar billede midder Nybegynder
29. marts 2010 - 11:04 #5
Hvordan lukker man en tråd?
har fundet et godt program
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2010 - 14:48 #6
Næste indlæg skriver du som "Svar" og accepterer selv.
Avatar billede midder Nybegynder
29. marts 2010 - 16:11 #7
ok