Avatar billede zjadow Novice
29. marts 2010 - 16:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal have iPhone

Hej drenge

Min telefon er gået i stykker. Det er en omkring 4 år gammel Samsung, så det er også på tide jeg får skiftet den ud :o)

Men jeg har tænkt på at købe en iPhone, jeg har bare 100 spørgsmål

1) Hvor fås den billigst?

2) Skal jeg købe en med abonnement eller en uden?

3) Jeg har hørt den ALTID er online, hvilket skulle være dyrt medmindre man fixer et eller andet smart, kan I fortælle lidt om det?

4) Får man nogensinde brug for 16 GB eller kan man nøjes med 8?

5) Er det at anbefale at man køber en 3GS istedet for 3G eller hva den gamle hedder?

På forhånd tak.
Avatar billede zjadow Novice
29. marts 2010 - 16:08 #1
6) Ville det være dumt at købe en uden abonnement og så bruge mit Telmore simkort der i? (Tænker på det jeg spurgte om i spg. 3)
Avatar billede zagger Juniormester
29. marts 2010 - 20:48 #2
Jag kan ikke hjælpe dig ret meget med dine spørgsmål om iPhonen, men mht. dit Telmore abonnement, så kan du få mobilt bredbånd for 50 kr om måneden. Op til 1 Mbit, og 500 MB trafik. Hvis du bruger over de 500 MB koster det ikke ekstra, men din hastighed bliver sat ned indtil du starter på en ny måned. Har det selv, og er godt tilfreds.
Avatar billede zjadow Novice
24. maj 2012 - 19:50 #3
-