Avatar billede timmeren Nybegynder
29. marts 2010 - 18:02 Der er 1 løsning

Problem med FileSystemWatcher og UNC path

Hej jeg skal lige nævne at jeg bruger en ven konto så der kan være lidt svar tid.
Jeg har et program der overvåger op til 20 folder. Jeg bruger FileSystemWatcher Watcher.Created, så når der lander en ny fil gør jeg noget. det virker også fint så længe jeg bruger alm. sti eks. c:\temp\folder hvis jeg der imod bruger UNC eks. \\PcNavn\ShareNavn så opdager den aldrig at der kommer en ny fil. Jeg har prøvet at lave en function der flytter filer og flytter dem tilbage igen og den virker fint, så UNC sti er rigtig.
Det der også er underligt er, at i gamle dage kørte den som 20 forskellige moduler, hvor jeg kaldte et modul pr. folder jeg overvåger og der virkede det fint. Jeg har så efter følgende programmeret det om til at jeg bruger en klasse som jeg så kalder lige så mange gange, som jeg skal overvåge folder. Eks.
'
        ' Kalder modul_antal klassen som giver en værdi
        ' til variablen moduler, som så fortæller hvor mange
        ' moduler der skal kører.
        '
        Dim obj As New Modul_antal
        Dim kald = obj.Modul_func(moduler)

        '
        ' Her kalder jeg RunBatchClass for at startedet antal mapper vi skal overvåge
        ' Så nu er der kun et sted der skal rettes.
        '
        Dim AntalMapper As Integer
        For AntalMapper = 1 To moduler
            RunBatchClass.FolderName = "folder" & AntalMapper
            Dim objFolder As New RunBatchClass
            objFolder.Main()
        Next
Men her går det galt med UNC path. Det virker som sagt på alm. Sti. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.
Mvh Dennis
Avatar billede timmeren Nybegynder
13. december 2010 - 10:37 #1
luk