Avatar billede tlw Nybegynder
08. april 2010 - 14:08 Der er 1 løsning

MSP fil til office2007 Enterprise

Jeg sidder og prøver at få mine .MSP filer til at arbejde sammen med Office2007 Enterprise. Faktisk er det 2 filer. En som skal virke med Standard og en som skal virke med Pro.
Det virker bare ikke. Jeg kan få den til at skrive
"brug kontrolpanel til at installere og konfigurere systemkomponenter". Det var efter jeg fik lagt Windows installer 4.5 ind. Før det så skrev den at den ikke kunne finde programmet som skulle opdateres.
Der er slet ikke office på maskinen.

Jeg har prøvet at kalde den på flere måder:

setup.exe" /adminfile Test.MSP Standard.WW\Config.xml
og
setup.exe" /adminfile Test.MSP

Kører jeg den med kun 1 fil i "update" mappen
Men hvergang kommer den op med en box hvor jeg skal vælge hvad jeg vil installere.
Nogen som har en idé til at skippe den box og samtidig have mulighed for at kalde henholdsvis Standard og Pro ?
Avatar billede tlw Nybegynder
09. april 2010 - 10:39 #1
Fandt en løsning. Fjernede alle .WW mapper pånær den jeg skulle bruge. Det ligger så 2 gange, men det er billigt sluppet :)