Avatar billede Qbec12 Nybegynder
11. april 2010 - 15:49 Der er 1 kommentar

Problemer med at åbne iTunes

I går downloadede jeg iTunes 9,1 på min Windows Vista (64-bit), og installerede både det og Quick Time. Installationen gik fint, men da jeg så skulle åbne iTunes skete der intet - i joblisten under "processer" viste den, at iTunes var i gang, men som sagt åbnede den det ikke.
Jeg prøvede derfor at fjerne både iTunes, Quick Time og Bonjour, som blev downloadet sammen med de to andre - men jeg kunne ikke fjerne Bonjour, da den sagde, at jeg ikke havde tilladelse.
Derefter prøvede jeg så at installere iTunes igen, men da det var gjort, gad den stadig ikke at åbne programmet.
Jeg har gjort alt, hvad jeg selv kan komme på af ting man gøre, men kan ikke få det til at åbne?
Jeg håber at I kan hjælpe...
Avatar billede ove-s Nybegynder
11. april 2010 - 17:16 #1
Har samme problem på min win7 32bit, og den midlertidige løsning for mig, her og nu, er at stoppe Bonjour tjenesten i msconfig, så kan jeg se itunes 9.1.