Avatar billede camillalouise Praktikant
12. april 2010 - 23:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man kontakte Hotmail?

Hejsa.. Er dser nogen der ved om man kan skrive til hotmail? Kan ikke lige umiddelbart finde en e-mailadresse dertil....

Har fået en "alert meddelse fra Hotmail" om at der flere gang har været forsøgt logget ind på min konto uden held - og det er ikke mig, så vil egetlig gerne vide hvem der prøver at bryde mig kode - kan man overhovedet finde ud af den slags?
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2010 - 23:28 #1
"Support
Der ydes ikke kundesupport til tjenesten, medmindre det er angivet i denne aftale eller i det materiale, vi udgiver i forbindelse med en bestemt tjeneste, at tjenesten inkluderer kundesupport."

Fundet under serviceaftale for Live og Hotmail mail! :)
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2010 - 23:30 #2
Og nej.. er rimelig sikker på du ikke kan finde ud af den slags, når det ikke er værre end det er..

Skift din kode til noget virkelig mærkeligt, som vedkommende aldrig vil finde ud af, så giver han nok op.. forhåbentligt! :)
Avatar billede besle Nybegynder
12. april 2010 - 23:42 #3
Vil mene at der nok har været en der har forsøgt sig at skaffe adgang til din konto. jeg vil mene at Hotmal nok er opmærksom på problemet, og muligvis har IP-banned den Ip der har forsøgt sig adgang på din konto. dog selvom de har IP´en mener jeg juridisk set ikke at de må udlevere den.
Avatar billede Claus Mester
13. april 2010 - 07:20 #4
Du kan evt. se lidt på dette forum og evt. stille dit spørgsmål her http://windowslivehelp.com/forums.aspx?productid=1. Tilsyneladende svarer en support medarbejder fra Windows Live på nogle af spørgsmålene.

Her http://www.microsoft.com/danmark/om/kundeservice.aspx står der lidt om Hotmail Plus Konto, til hvilken der er support aftale - hvis du skulle ønske det :)
(Se under Support til Messenger og Hotmail)

Alternativt kan du prøve at kontakte dem vedr. dit problem her https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlpeopleabuse&ct=eformts.
Avatar billede camillalouise Praktikant
13. april 2010 - 08:06 #5
Tak jeg prøver - kom med et svar :o)
Avatar billede Claus Mester
13. april 2010 - 08:52 #6
Håber det lykkes for dig, om ikke andet at du får svar og dermed overblik over om du er sikker :)

Er nysgerrig, så du må meget gerne melde tilbage om du kommer igennem til dem og hvad svaret evt. bliver. Også for andre nysgerrige der kigger forbi, måske med samme problem.
Avatar billede Claus Mester
13. april 2010 - 08:52 #7
og så lige et svar