Avatar billede martin_moth Mester
23. april 2010 - 13:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logo til cykelklub (C Å C)

jeg har i mit firma startet en lille hygge-cykelklub.

Cores logo er en forkortelse af vores navn : CÅC

Jeg har selv overvejet et logo som dette:

www.martin.moth-lund.dk/upload/logo.bmp

Men er der nogen der kal lire det lidt op - jeg er selv en klovn til at bruge adobe photoshop eller hvad der nu skal til.

Kunne godt tænke mig noget i retning af f.eks. dette:

http://www.tourniquet.net/_images/media/wallpapers/tqt_logoCHROME_800_600.jpg (tilpas liret med chrom og 3D effekt og skygger osv)

Men er åben for andre ideer. Jeg håber nogle kreative hoveder derude kan hjælpe - har I et VBA problem, kan jeg måske hjælpe den anden vej ;-)
Avatar billede helle100 Nybegynder
01. maj 2010 - 21:58 #1
Ikke helt så chrom-agtigt, men et bud:

http://peecee.dk/upload/view/242096
Avatar billede martin_moth Mester
02. maj 2010 - 00:19 #2
Super

Har fået det lavet i google sketchup, og vil egentligt gerne beholde det design jeg har der. Nu mangler det bare at blive gejlet med chrom i et andet program - hvis du kan noget i den retning, kan jeg maile dig min .skp fil?

Ellers takker jeg for ovenstående