Avatar billede taoist Nybegynder
23. april 2010 - 16:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

favoritter, send til skrivebord(opret genvej)

har w7, hvorfor kan jeg ikke sende en af mine favoritter til skrivebordet ved at benytte komandovejen (send til skrivebord(opret genvej)), jeg kan godt gøre det ved at kopierer og så indsætte, men der forefindes en kommandovej til det samme, hvorfor virker den ikke monstro????, alt på min computer er helt ny indkøbt og fungerer ellers perfekt.
Avatar billede johs_j Novice
23. april 2010 - 16:45 #1
Lyder mystisk. Jeg har også w7 og hos mig virker det fint.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2010 - 17:14 #2
du kopierer den og på skrivebordet sætter du ind

m.v.h
Avatar billede taoist Nybegynder
23. april 2010 - 17:30 #3
det er jeg klar kan lade sig gøre også beskrevet i spørgsmålet, men når der findes en kommandovej til samme skulle det jo ikke værer nødvendigt, og det er den funktion der ikke virker, mærkeligt nok....
Avatar billede taoist Nybegynder
23. april 2010 - 22:19 #4
jeg får også en besked der siger, genvejen kan ikke oprettes. kontroller at disken ikke er fyldt.....ikke forstå!!!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. april 2010 - 11:24 #5
Er det kun den ene? - så er der sandsynligvis en eller anden "snavs" karakter i navnet, eller navnet er meget langt, eller... - noget i den stil.
Avatar billede taoist Nybegynder
24. april 2010 - 11:56 #6
nej, det er hver gang
Avatar billede Vandreren Novice
27. april 2010 - 19:48 #7
Sker det også når du er logget ind som administrator?
Avatar billede taoist Nybegynder
27. april 2010 - 20:26 #8
samme ballade
Avatar billede Vandreren Novice
27. april 2010 - 22:31 #9
Ja, så burde det jo ikke være noget med rettigheder og brugertilladelser. Jeg har ikke umiddelbart nogen gode forslag, beklager.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 08:13 #10
denne side kunne være din løsning
der kan man finde alle mulige komplekse løsninger under dit styresystem

http://www.howtogeek.com/

m.v.h
Avatar billede taoist Nybegynder
03. maj 2010 - 18:32 #11
har ikke haft held til at finde den rette på den side, sorry
Avatar billede taoist Nybegynder
10. maj 2010 - 18:18 #12
øv
Avatar billede dompap Novice
19. august 2013 - 11:54 #13
Ved det er en gammel tråd, men måske andre der har samme problem. Hvis man "lever med" at oprette en mappe under favoritter først og så trække genvejen til denne mappe under favoritter så virkede det for mig. (Kræver selvfølgelig et ekstra klik)
Dompap.