Avatar billede mullechip Novice
25. april 2010 - 19:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Imovie - problemer med at opdele klip og justere dato og tid

Jeg har importeret en hel masse videooptagelser til Imovie. Desværre har jeg nogle problemer. F.eks. kan jeg ikke opdele en begivenhed i flere begivenheder. Når jeg forsøger er menupunktet gråtonet, så jeg ikke kan vælge det. Et andet problem er, at nogle af mine begivenheder ikke accepterer, at jeg justerer klips dato og tid. Imovie bliver ved med at lægge disse klip i den mappe på den dato (eller rettere måned), hvor jeg har importeret videoen. Dette gælder for 8 ud af ca. 50 videoklip... Nogen, der kan forklare det.
Avatar billede mullechip Novice
15. januar 2011 - 14:00 #1
Desværre ingen svar, så sagen lukkes..
Avatar billede mullechip Novice
16. januar 2011 - 12:37 #2
spørgsmålet lukkes