Avatar billede oleper Nybegynder
27. april 2010 - 11:03 Der er 5 kommentarer

Lagring af og afspilning af DVD

Jeg har fået anbefalet at anskaffe et mediecenter, og derfor erhvervet mig en NAS server, og ligeledes en PS3.
Det går fint med at lægge mine CD'er over på serveren, og afspille dem via PS3 på mit fjernsyn. Men ikke med mine DVD'er.
De vises fint som mapper på W drevet i NAS serveren, men kan ikke afspilles på tv'et. Hvorledes løser jeg problemet?
Jeg bruger DVD Shrink til at rippe mine DVD film med.
Avatar billede Kasniedk Nybegynder
27. april 2010 - 11:41 #1
Lyder underligt, jeg bruger det samme.. har en Synology DS209 og en PS3.. Nu bruger jeg godt nok Sony tv som godt kan afspille filmene uden ps3'en.

Det eneste jeg kan nævne er at PS3 ikke kan afspille alle filer men at man lige skal vælge den rette på listen..
Avatar billede frem-ad Professor
27. april 2010 - 12:07 #2
DVD Shrink kan rippe  en film over i flere formatter. Hvilket format kommer de ud som og så om ps3 kan afspille det format som den står til. Det kan også være en kode fra den orginale dvd som ikke er blevet brudt
Avatar billede frem-ad Professor
26. maj 2010 - 08:48 #3
Hvad blev det til???
Avatar billede frem-ad Professor
26. juni 2010 - 08:55 #4
Hvad sker der???
Avatar billede frem-ad Professor
16. juli 2010 - 19:23 #5
Hvad???