Avatar billede manse999 Nybegynder
27. april 2010 - 21:49 Der er 1 kommentar

FTP til TDC router

Hej med jer.

Jeg har TDC arbejdsbetalt hjemmeopkobling med tilhørende netopia router. Denne er låst af TDC (det onde emperie) så jeg kan ikke komme ind og portforwarde.
Jeg har en readynas opsat. Denne kan jeg godt tilgå udefra v.h.t. tool:
http://www.readynas.com/?p=1435

Jeg har nu købt en qnap NAS, men lignende software findes så vidt jeg ved ikke til qnap.

Når jeg prøver at tilgå min qnap udefra kommer jeg ikke igennem.

Jeg ved at TDC ombytter routeren med en 1 ports modem gratis, men det er jeg ikke interesseret i.

Jeg ved at TDC tager mesterstakken for at lave en portforward i min router der tager 2 minutter at lave. Dette er jeg ej heller interesseret i.

Nogen der kan komme op med en løsning.
Avatar billede aners Nybegynder
24. maj 2010 - 18:27 #1
"Jeg ved at TDC ombytter routeren med en 1 ports modem gratis, men det er jeg ikke interesseret i."

Blæse, have mel i munden - historien er kendt.