Avatar billede pulv3n Nybegynder
27. april 2010 - 22:16 Der er 1 løsning

Belkin Switch2 = Uskarp skræm

Hej

Jeg har anskaffet mig en Belkin Switch2 (F1DF102Uea) Se mere info ved at følge dette link: http://www.belkin.com/dk/switch2/

Jeg har både en stationær PC og en bærbar PC hvor jeg ønsker at anvende samme skærm, tastetur og mus, hvilket er årsagen til at jeg har anskaffet mig dette produkt.
Efter at have tilsluttet det hele efter vejledningen, er min skræm blevet uskarp når billedet kommer fra den stationære computer (ikke den bærbare). Min skærm er en 19" LG L1919S LCD skærm og der er ingen problemer når jeg tilsutter skærmen direkte i den stationære (eller den bærbare via switchen). Skærmen har en analog VGA udgang hvilket ikke stemmer overens med mit Geforce 8800 GT grafikkorts DVI udgang. Derfor har jeg en omformer tilkoblet som normalt virker uden problemer, og ifølge Belkin's hjemmeside burde Switch2 også understøtte sådanne omformere.
Derudover har jeg forsøgt at anvende både auto og manuel indstillingerne på selve skærmen for at fjerne det uskarpe billede uden held. Opløsning er 1280x1024 60 Hertz som jeg altid har kørt med. Det hjælper heller ikke at ændre disse indstillinger. Det hjælper heller ikke at bytte stik, således stikket fra switchen til den bærbare PC byttes om til at gå mellem switchen og den stationære PC(det ene stik kunne jo evt. være defekt) Jeg kører Windows 7 på begge Pc'er.

Nogen der har et forslag til hvordan dette problem løses?

Vh

Simon
Avatar billede pulv3n Nybegynder
02. oktober 2010 - 11:06 #1
lukket