Avatar billede sth Novice
28. april 2010 - 09:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

mere end 1 tastatur på same pc

jeg har en pc som jeg bruger både som alm pc men ogs åsom mediecenter, og mit nuværende tastatur kan ikke opretholde forbindelse til pc når jeg tager med med hen til mit tv.

og så var det jeg tænkte om man kunne have tilsluttet 2 stk . tastatur til samme pc, jeg over vejer  at købe Logitech diNovo Mini  (Bluetooth) men kan man mon have et sådan sammen med sit alm tastatur?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
28. april 2010 - 10:10 #1
Jep, det kan du godt :) Både flere tastaturer og mus er tilladt (og virker)
Avatar billede Nereos Nybegynder
28. april 2010 - 10:11 #2
Man kan godt have 2 tasteture koblet til på en gang!
Det er en old school prank til netpartys :) Lige sætte et ekstra til og så trykke på hop tasten en gang i mellem..

Har i øvrigt et Logitech diNovo (ikke mini) og det er rigtig godt. Virker både på PS3 (uden dongle eller andet) og PC.
Avatar billede sth Novice
28. april 2010 - 10:24 #3
tak for jeres svar, janus vil du komme med et svar

ps. kan godt se at det kunne være sjovt med et tastetur ekstra på en modspiller :-)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
28. april 2010 - 14:25 #4
top
Avatar billede Fr3sty Nybegynder
28. april 2010 - 16:45 #5
Har selv gjort det før, man kan godt bruge 2 tastature :)