Avatar billede heibergg Nybegynder
28. april 2010 - 14:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra w7 til XP mangler entforbindelse

I går købte jeg en Acer stationær X3810 E3300/4 med windows 7/64
Det viste sig så, at mange af de programmer, jeg sætter pris på, ikke kan køre på w7/64.
Jeg har derfor helt slettet w7/64 og installeret XP Pro.
Installationen gik fint, bortset fra, internettet. Og nu har jeg så det problem, at netkortet ikke kan findes.
Jeg har downloadet en driver fra Acer, og den blev installeret, med succes som der stod. Det virker bare ikke.
Min bekymring er, at det i virkeligheden er en Acer Aspire bærbar, de har proppet i en kasse, og at der slet ikke er de rigtige driver til win XP. Den XP med SP3 slipstreamed, har jeg gennem årene installeret på flere bundkort, helt uden problemer med internettet. Sæ hjælp er både kærkommen og nødvendig.
Avatar billede heibergg Nybegynder
28. april 2010 - 14:31 #1
Rettelser: enforbindelse = en netforbindelse og sæ hjælp = så hjælp.
Avatar billede heibergg Nybegynder
28. april 2010 - 14:44 #3
haverslev
Jeg er begejstret over din hurtighed, mange tak. Jeg ser på det med det samme:)
Avatar billede heibergg Nybegynder
28. april 2010 - 15:38 #4
Hej igen! Så kom jeg, takket være dig, på nettet.
Jeg tror også, at chipset driveren er i orden, for kortlæseren virker. Lyddriveren var forker, men det gjore ikke noget, for min gamle lyddriver virkede. Så nu mangler jeg bare en grafik driver. Prøvede at lade windows finde en over nettet. Men det gik ikke. Har aldrig oplevet at windows har fundet nogen driver.
Mange tak for din hjælp. Læg venligst et svar:)
Avatar billede heibergg Nybegynder
28. april 2010 - 16:30 #5
Så fandt jeg også grafikdrivere, og så kører det bare:)
Avatar billede haverslev Novice
28. april 2010 - 17:45 #6