Avatar billede Fr3sty Nybegynder
28. april 2010 - 16:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar er bedst

Hey jeg tænker på at købe en gamer bærbar, men skal også bruge den til andet som skole osv.. Så jeg nu kan få den med i skole og lave opgaver derpå :P..
Men er ikke sikker på hvilken af de her 2 jeg skal købe..
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?varenr=99623&type=notevision&menu=notebook

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99625&gruppe=PCnotevision

Altså tænker på at købe den første på grund af prisen mest :D..
Men ved ikke om den er god til spil?
I må også godt komme med andre forslag hvis i ville
Avatar billede clauska Juniormester
28. april 2010 - 17:09 #1
Jeg vil også sige den første, men prøv at tjekke denne MSI ud først, den er også noget billigere og så er windows med i prisen.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=msi+gt628&sp=all&pid=769693
Avatar billede poko1 Ekspert
28. april 2010 - 17:27 #2
Er der plads til 2 Harddiske ellers køb den første 128 SSD disk er ikke meget den er godt nok lynhurtig men du får hurtig pladsmangel
Avatar billede lzs Nybegynder
28. april 2010 - 18:28 #3
Altså jeg ville vælge bærbar nr 2, hvis det var mig, men det kommer jo an på, om du er villig til at ofre det ekstra som en SSD koster :)
Avatar billede Fr3sty Nybegynder
28. april 2010 - 20:09 #4
Altså 500 GB er plads nok til mig, + jeg har en stationær med 4 harddiske, men den har bare det dårligste grafik kort osv, derfor ville jeg godt have en ny pc, og helst en gamer bærbar.
Eftersom de er nemere at komme rundt omkring med :).

Og hvad er SSD?
Avatar billede clauska Juniormester
28. april 2010 - 20:47 #5
SSD er en solid state drive, dvs. en harddisk baseret på flashram.
Avatar billede Fr3sty Nybegynder
28. april 2010 - 21:23 #6
Okay, men skulle jeg vælge den første bærbar, eller den anden?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. april 2010 - 22:31 #7
Hvis du vælger nr 2 så betaler du en ret høj pris for den SSD disk i forhold til dagspris.
Avatar billede clauska Juniormester
29. april 2010 - 05:01 #8
hvis det skal være en af de 2 så vil jeg tage den første.
Avatar billede Fr3sty Nybegynder
29. april 2010 - 17:47 #9
Ok tak, så tager jeg den første når jeg lige har pengene :)