Avatar billede sorenamadsen Nybegynder
29. april 2010 - 10:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Explorer vil ikke vise websider, selvom der er adgang til internet.

Jeg har haft problemer med at explorer ikke ville vise signon fra stofa, så jeg kunne logge mig på nettet. Nu har jeg talt med stofa og de har logget mig på inde fra deres system. Explorer viser dog stadig ikke noget selvom der vises at der er internet adgang via, netværks- og delingscenter.

Når jeg ønsker at se flere oplysninger i explorer, så står der flg.;

- der kan ikke opnåes forbindelse med DNS serveren.

og så står der nogle andre uvæsentlige ting.

Det skal lige siges at jeg kører med windows 7 ultimate 64bit.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh

Søren
Avatar billede karser Nybegynder
29. april 2010 - 10:07 #1
Er det alle sider der ikke kan vises?

Har du prøvet med 64bit udgaven af IE?

/K
Avatar billede sorenamadsen Nybegynder
29. april 2010 - 10:10 #2
ja, det har jeg prøvet.....  Ja det er alle
Avatar billede karser Nybegynder
29. april 2010 - 10:31 #3
Klik dig ind i IE under "Funktioner" og "Internetindstillinger"

Vælg fanen "Forbindelse" og sørg for at "Ring aldrig op" ikke er sat - klik på "LAN Indstillinger" og sikre dig at der IKKE er hak i nogle options!

/K
Avatar billede sorenamadsen Nybegynder
29. april 2010 - 10:38 #4
Du er genial........ det virkede

Du har virkelig reddet min dag..... har nemlg en mange lektier der skal laves.

Tusind tak....

mvh Søren
Avatar billede karser Nybegynder
29. april 2010 - 12:17 #5
Selv tak! Og tak for point?! :o|
Avatar billede sorenamadsen Nybegynder
29. april 2010 - 12:42 #6
har jeg ikke tildelt dig 60 point ?
Avatar billede sorenamadsen Nybegynder
29. april 2010 - 12:46 #7
Det er desværre en fejl, hvordan giver jeg dig dem nu ?
Avatar billede karser Nybegynder
29. april 2010 - 13:11 #8
nej... du har tildelt dig selv 60 point! :o) det er lige meget. bare lige til en anden gang!

/K
Avatar billede sorenamadsen Nybegynder
29. april 2010 - 13:14 #9
Okay, men du får ihvertfald tak for hjælpen.

forsat god dag.

Mvh Søren