Avatar billede kappo Nybegynder
30. april 2010 - 09:25 Der er 5 kommentarer

Excel regneark til beregning af hvor meget man for udbetalt i løn, så man kan tjekke lønsedler

Hej Alle super mennesker! Mangler virkeligt meget et Excel regneark. Der kan udregne hvor man for udbetalt i løn, så man kan tjekke lønsedler osv. Det skal helt være så, man indtaster f.esk. (vagtplan) eks. Timer: Mandag 8-16  = 8 timer osv. indtaster trækprocent, AM, fradrag osv. så relsultet passer med timer og udbetaliong på lønseddlen. Har ledt overalt på netten men uden hel. og er ikke selv så god til excel prog. Håber nogen kan hjælpe. Det skal helst ikke være låst, så man kan regigere lidt i det. Christian
Avatar billede kappo Nybegynder
30. april 2010 - 17:19 #2
Hej Tusind tak for svar, men det er desværre ikke helt det jeg manglede. Mangler et hvor man kan skrive sin vagtplan ind. f.eks
mandag 8-16

tirsdag 8-18

så så regner den det hele sammen med Am, Atp, fradrag, A-skat, Skattefrigodgørelse osv.

Så man kan se præsist hvad man for udbetalt..

Kunne måske bruge noget fra det link du skriver men den er desværre låst.

Christian
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2010 - 09:47 #3
Ja det opdagede jeg også selv, da jeg begyndte at arbejde i det.
Håber du får flere svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2010 - 10:51 #4
Tror ikke umiddelbart du kan downloade et program (freeware) til din opgave. Tror du selv skal trække i arbejdshandskerne, eller??
Hvad endte denne med?
Avatar billede Bergsorensen Nybegynder
30. maj 2011 - 09:44 #5
Det er vel bare at formattere de forskellige felter ala [t]:mm , lægge lortet sammen og korrigere for de forskellige procenter iht. skat, am etc.?

/K