Avatar billede lilleputter Praktikant
30. april 2010 - 09:47 Der er 1 løsning

Backard Bell R1022 Driver

Jeg har formateret Backard Bell model R1022 og mangler nu en masse drivere, som jeg ikke kan finde på hjemmesiden Backard Bell.

Styresystem XP Home

Mangler driver til:

Multimedielydkort:
PCI- Controller Indputenheder (HID)
Skærmkort VGA

Nogen der kan finde siden på Backard Bells hjemmeside med disse driver til denne model. ?

Ming
Avatar billede haverslev Novice
30. april 2010 - 10:10 #1
Klik på Download, klik på driver
http://support.packardbell.com/dk/item/?m=home&sn=664100290237

Start med ar hente og installere Chipset, derefter Video components (VGA), så Lyd (sound) osv.