Avatar billede dtn Nybegynder
03. maj 2010 - 11:21

Outlook har ikke adgang til Exchange

Vi kører med Exchange 2003 og Outlook 2003 & 2007.

En af klienten har problemer med at se vores fælles kalendere. Jeg har derfor prøvet at sætte den konto over andre pc'er for at se om det er et lokalt problem. Har nu prøvet på 4 pc'er, samtlige får fejl-beskeden "Unable to open your default e-mail folders. The Microsoft Exchange Server computer is not avialable. Either there are network problems or the Microsoft Exchange Server computer is down for maintenance"
Andre mailboxes virker fint på disse pc'er.
Nogen forslag?
På forhånd tak.
/DTN
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester